ח"כ בוסו: "קורא לקואליציה להתעלות מעל השיקולים הפוליטיים"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ בוסו: "קורא לקואליציה להתעלות מעל השיקולים הפוליטיים"

    ח"כ אוריאל בוסו בראיון ל'קול חי': "העובדה שהם לא מצליחים להעביר את חוק איחוד משפחות, שהוא כל כך נחוץ להמשך קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית – היא ההוכחה שזו ממשלת שמאל"

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    8:20
    06.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on נשמות, גלגולים ובני זוג בעולם הזה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

    ח"כ אוריאל בוסו קורא לימינה להתעשת ולהצביע בעד חוק יסוד ההגירה: "אני קורא לשרת הפנים איילת שקד, להתעלות מעל השיקולים הפוליטיים ולתמוך בחוק יסוד ההגירה. היא אומרת שטובת המדינה צריכה להיות מעל השיקולים הפוליטיים. הנה אנחנו מגישים לה על מגש של כסף את טובת המדינה והיא צריכה לתמוך בזה".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אמר בוסו: "פתאום אני שומע את סילמן אומרת שיש 'אנשים טובים' בליכוד שיתמכו בחוק הזה. הם 'אנשים טובים' רק אם הם יתנו חמצן לממשלה הזו. ללא ספק צריך להבהיר למדינת ישראל שזו ממשלת שמאל פר אקסלנס ואם החוק הזה יעבור יגידו שזו לא ממשלת שמאל. חוק כל כך נחוץ להמשך הקיום של המדינה הם לא מצליחים להעביר. אם בסוף זה יהיה הצבעת אי אמון והממשלה תיפול – דיינו".

    בוסו נשאל האם מתקיים משא ומתן עם הקואליציה על רקע החוק: "אין טעם לדבר איתם. הנחנו הצעת חוק שבאמת טובת המדינה עומדת מול עינינו. בהקמת הממשלה הזו ראינו שטובת המדינה ממש לא מול עיניהם".



    0 תגובות